Dagindeling

Praktische info

Van 7.45 uur en tot 15.45 uur (op woensdag tot 12.15 uur) is er toezicht. Studie na school is mogelijk op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag tot 16.30 uur.

Alle communicatie tussen de school en de ouders verloopt via Smartschool.

De schoolrekening kan betaald worden via domiciliëring. Een overzicht van de schoolkosten vindt u in het schoolreglement.

Tijdens de middagpauze is er in de refter gratis water aan de drinkfontein. Eigen drank meebrengen kan in een drinkbus, thermosfles of plastic fles.

Er worden geen foto’s en filmpjes gemaakt zonder toelating van de leerkracht.

We verwachten dat de leerlingen verzorgde kleding dragen die niet aanstootgevend is.

Wij vragen een positief engagement ten aanzien van de onderwijstaal: de voertaal is het Nederlands, ook tijdens de pauzes en de oudercontacten.

GSM beleid

1e graad: tot 08.10 u. is het gebruik van de gsm op de speelplaatsen toegelaten. Na 08.10 u. is de gsm voor de 1e graad niet toegestaan tijdens de schooluren.

2e graad: tot 08.10 u. is het gebruik van de gsm op de speelplaatsen toegelaten. Na 08.10 u. is de gsm voor de tweede graad niet toegelaten in de gebouwen of op het tweede en derde speelveld of de wegen ernaartoe, ook niet tijdens studie.

Waarom SMO? Daarom!

Onze troeven